Warning: The use statement with non-compound name 'dibi' has no effect in /home/web/kmotricky.sk/www/insert_nette.php on line 4

Deprecated: iconv_set_encoding(): Use of iconv.internal_encoding is deprecated in /home/web/kmotricky.sk/www/lib/zaraguza/Nette/nette.min.php on line 12
kmotricky.sk | Aktuality | Babytrend.sk zbiera centy pre kmotričky
Aktuality
Späť na všetky aktuality

Babytrend.sk zbiera centy pre kmotričky

25.05.2014

Solidarita, ochota podeliť sa a prispieť zo zisku odkázaným sú prirodzenými hodnotami internetového portálu babytrend.sk, ktorý stal partnerom projektu Kmotričky. Spoločnosť darovala ceny do tomboly pri slávnostnom spustení projektu. Bol to len začiatok podpory a spolupráce.
Čo všetko ešte Michal Pater, zakladateľ portálu, inak príjemný rozhľadený mladý muž, otec dvoch malých detí, pre podporu kmotričiek vymyslel a zrealizoval?

Stali ste sa partnerom projektu Kmotričky. Z každého nákupu môžu vaši zákazníci zaokrúhliť cenu a zvyšné centy poslať Kmotričkám. Prečo ste sa rozhodli pomôcť Kmotričkám?

Bola to pre nás výzva, keďže sa zhoršovanie medziľudských vzťahov v dnešnej spoločnosti a prehlbovanie sociálnych rozdielov spätne prenášajú do rodín a prehlbujú ich krízy. Vieme, že nie všetky rodiny majú dobré finančné podmienky a zázemie zabezpečovať svojim deťom spokojné a šťastné detstvo, na ktoré majú právo. Predovšetkým sa to týka osamelých matiek s deťmi, ktoré sa samé nedokážu o ne postarať. Nezatvárajme pred tým oči a uši, veď tu žijeme všetci spolu na tejto planéte a je potrebné aj takéto informácie zdieľať a posúvať medzi ľudí. Keďže my máme tú možnosť osloviť našich zákazníkov, posunú sa informácie a poskytne podpora tam, kde je to potrebné. Sme v tomto síce len medzičlánok, ale dúfame, že vieme aj takýmto spôsobom pomôcť rozšíriť informácie o projektoch, ktoré zároveň dokážeme aj podporovať. 


Michal Pater s dcérkou


Ako a prečo ste
sa  rozhodli podnikať práve v oblasti tovaru pre deti?

Súvisí to všetko s rodinou – veď každá rodina je základom našej spoločnosti, takže aké máme rodiny, takú máme spoločnosť a tiež aké sú rodiny, také sú deti - ich hodnotový systém a charakterové vlastnosti, psychický a fyzický základ, ich umelecká tvorivosť. Pre ich lepší, krajší a hodnotnejší vývoj sa snažíme vyplniť medzery v slovenskom biznise, zaujímame sa o aktuality z oblasti detského sortimentu, zaraďujeme do ponuky novinky, čím chceme vniesť do slovenského podnikania nové trendy v tovaroch, ale aj v štýle predaja. Naším cieľom však nie sú len bábätká, pretože ponukou výrobkov pokrývame v podstate skoro celé detstvo – od bábätka až po deti do cca 15-teho roku života, vrátane nábytku – špeciálne tzv. „rastúce“ stoly, stoličky, či  detské izby a pod.   

 Čím ste pre vášho klienta rozpoznateľní?

V tomto veľkom konkurenčnom prostredí sa snažíme vytvoriť pre zákazníkov jednoduchý, prehľadný a zvládnuteľný internetových obchod v štýle – „pohodlie a komfort nakupovania priamo z obývačky“. V našom internetovom obchode je široká ponuka, spolu s kvalitnými fotografiami, videami a popismi o každom jednotlivom výrobku, teda všetko, čo môže zákazníkom pomôcť pri správnom výbere. Pre zákazníkov vybavujeme objednávky v čo možnom najkratšom termíne, čo nám umožňujú dlhoročné skúsenosti s logistikou. Okrem toho našim zákazníkom poskytujeme aj telefonickú podporu prostredníctvom našich  operátorov, ktorí vždy vhodne a odborne poradia a ponúkame aj webchat – online poradenstvo cez chat. Samozrejme jedna vec je tovar na internete vyhľadať a pozerať a druhá ho aj pred kúpou vidieť a odskúšať, preto sme otvorili aj „kamennú“ predajňu, kde si môžu zákazníci tovar pozrieť, vyskúšať a otestovať.

Čo chystáte pre vašich zákazníkov aj pre Kmotričky?

Budeme neustále sledovať novinky u výrobcov detských tovarov a o tieto rozširovať našu ponuku, a to aj podľa toho ako naši zákazníci rastú – najskôr potrebujú bezpečný kočík, neskôr kvalitný školský stôl a útulnú izbičku, kde budú mať svoje súkromie a svoj detský svet. V budúcom roku chceme ešte viac rozšíriť podporu Kmotričkám, aby sme mohli aj viac pomôcť naplniť ich poslanie. Veď keď nič iné, tak niekedy nás to všetkých stojí ozaj len pár „centov“.

Uvidíme ako na výzvu babytrendu zareagujú jeho zákazníci - dáme vám vedieť:-)

Pridajte komentár